Recensie - Most Misleading Commercials
Deze recentie gaat over Most misleading comercials ever. De video is gemaakt door Kevin en Peter oftewel Cinemates. De Cinemates maken meestal sketches en korte filmpjes met een verhaal. Er zit meestal spanning en humor in de filmpjes die ze maken.
In dit filmpje maken ze misleidende commercials, dat betekent dat ze commercials maken die bijvoorbeeld de nadruk leggen op een pizza, 'Knapperig van buiten, zacht van binnen.', terwijl het een commercial is voor een servet. De makers proberen het grappig over te brengen doordat er veel informatie over een product wordt gegeven (de spanning loopt op) en vervolgens een ander product in beeld gebracht wordt.
Er zijn veel verschillende commercials, zo zijn er commercials over een helm, een pakje appelsap en een klok. Bij de helm wordt vooral de nadruk gelegt op een fris snoepje. Een jongen staat op een verhoging met zijn fiets en neemt het snoepje sloom in en zo dat het snoepje er bovenuit komt. Vervolgens rijdt hij met zijn fiets verder en valt met zijn hoofd op de rand. Tot slot zie je de naam van de helm in beeld met de helm zelf. Bij de klok wordt de nadruk vooral gelegt op een bh. Het is wel een rustige reclame. De dame stapt weg en je ziet een klok.
De Cinemates bestaan uit Kevin en Peter. Ze zijn allebij 19 jaar en maken vooral sketches en humoristische filmpjes. In die filmpjes zitten soms ook wt andere mensen, maar die zijn mees Cinemates is hun Engelse kanaal, de twee jongens hebben ook een Nederlands kanaal, dat kanaal heet Cinebuddys. Daar maken ze vooral opvallende lijstjes op zoals bijvoorbeeld 'De 15 sexy gevangenen'.
Ik vond de video grappig, omdat er een product naar voren wordt gehaald en dat het vervolgens over een ander product gaat. Ook vind ik dat de video goed bedacht is, omdat het niet vaak op Youtube is verschenen.
https://youtu.be/MtKEoRx42Mk